Barion Pixel

Általános Szerződési Feltételek

A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbelinek, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

1. A szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: Swan Med Hungary Kft.
E-mail: info@dotsdiet.hu
Telefonszám: +36 20 228 3688
Székhely, levelezési cím (és egyben a panaszügyintézés helye): 4033 Debrecen, Kádas u. 18. Adószáma: 23948118-2-09

Cégjegyzékszám: 01 09 989316
Bankszámlaszáma: Unicredit Bank:10918001-00000094-24660009
Képviseletre jogosult: G. Kiss Orsolya ügyvezető
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Debreceni Törvényszék Cégbírósága Jegyzőnél bejelentett tevékenység száma, megnevezése: 4791 Csomagküldő, internetes kiskereskedelem
A szerződés nyelve: magyar

2. Alapvető rendelkezések

2.1. A Szolgáltató, aki a webáruházat üzemelteti, a termékeket eladja. Felhasználó minden olyan természetes, vagy jogi személy, aki a webáruházban regisztrált fiókkal rendelkezik, és/ vagy azon megrendelést ad le, terméket vásárol.

2.2. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.3. Jelen szabályzat 2022. 04. 01. napjától a visszavonásáig érvényes.

2.4. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználó – a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.

2.5. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

2.6. Szolgáltató kijelenti, hogy a webáruházban értékesített termékek saját tulajdonában állnak, raktárkészlettel rendelkezik, ugyanakkor a termékeket nem ő állítja elő. Szolgáltató az értékesítést forgalmazó státuszban végzi.

3. Regisztráció

Az oldalon regisztráció nélkül is lehet vásárolni. A szállításhoz és a vásárlást érintő kapcsolattartáshoz azonban a Szolgáltatónak szüksége van a következő adatokra: név, szállítási cím, (számlázási cím), telefonszám, email cím.

4. A rendelés menete

A Felhasználó a megvásárolni kívánt termékeket a “Kosárba teszem” gombra kattintva adhatja a bevásárlólistához. Ez még nem jelent vásárlási kötelezettséget vagy a rendelés automatikus rögzítését, továbbítását. Ezt követően az oldal jobb felső sarkában található “Kosaram” linkre kattintva tekintheti meg a kiválasztott termékeket, és véglegesítheti a vásárlást. A kosárba helyezett termékeket ugyanitt el is lehet távolítani, megtekintheti a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt még leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, amelyeket igény szerint akár tovább módosíthat, javíthat is.

4.1. Árak

Az árak a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találhatók. Az árak bruttó árak, tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban meghatározott általános forgalmi adót, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. 15.000 Ft rendelés felett a szállítási költség alól mentesül a vásárló. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a fizetési és szállítási tájékoztatóban is megtalálható.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a Felhasználót az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

4.2. Kedvezmények, kuponok, ajándékutalvány

A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, amelyekkel csökkenthető a vásárlás összege. A kuponok és az ajándékutalvány felhasználása úgy történik, hogy a kupon kódját vásárláskor a kosár oldalon kell megadni a kupon mezőben, majd a „Kupon alkalmazása” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke. A rendelés véglegesítését követően nincs mód a kedvezmény utólagos beszámítására. A kuponok, utalványok készpénzre nem válthatók, részteljesítés nem lehetséges, és a fel nem használt összeg elveszik.

4.3. A rendelés elküldése

Az adatok megadását követően a Felhasználó elküldi megrendelését, előtte azonban ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e- mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a rendelés leadásával egyidőben fizetési kötelezettsége keletkezik.

A Felhasználó e-mailben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap, mely tartalmazza a megrendelés részleteit. E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának minősül, a Szolgáltató és a Felhasználó között érvényes szerződés jön létre. Amennyiben a visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg a Felhasználóhoz, úgy a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól. A Szolgáltató azonban kizárja a felelősséget,

ha az e-mail a Felhasználónak felróható ok(ok)ból nem érkezik meg, úgy, mint rosszul megadott e-mail cím, telített tárhely a fogadó oldalon stb.

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

4.4. A rendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9 és 17 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a rendelés 14:00 túl érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.

4.5. Visszaigazolás

A rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a Felhasználó a rendelés beérkezéséről. A hatályos jogszabályok szerint amennyiben a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg 48 órán belül, akkor a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

A rendelés teljesítésének megkezdéséig lehetőség van a rendelés visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor e-mailes értesítést kap a Vásárló a rendelés feldolgozásának tényéről, ezután már csak írásos formában, az info@dotsdiet.hu e-mail címre küldött levélen keresztül van mód visszavonni vagy a megrendelést utólag módosítani.

4.6. Fizetési feltételek

Áruházunkban jelenleg bankkártyás fizetésre van lehetőség, melyet a Barion segítségével lehet végrehajtani, Apple pay, utánvét és utalásos fizetési lehetőség. A vásárló a számlát banki átutalással a számla elektronikus megküldésétől számított 3 munkanapon belül köteles kiegyenlíteni. Ennek hiánya esetén Szolgáltató törölheti a megrendelést. Utánvétes fizetési mód kiválasztása esetén kezelési díjként 500 Ft-ot számítunk fel.

4.6.1 Barion

A Barion Smart Gateway egy teljesen hazai fejlesztésű, bankoktól független bankkártya és e- pénz elfogadására alkalmas fizetőkapu, amely verhetetlen árai mellett számos innovatív funkcióval rendelkezik. Használata még kényelmesebb a csupán egy perces regisztrációt követően. Mivel a bankkártya-számokat egy PCI DSS tanúsítvánnyal ellátott biztonságos

rendszer tárolja, elég a regisztrált e-mail cím és jelszó megadása bármilyen eltárolt kártya használatához. A Barion webes felületén riportok, export lehetőség, valamint kiküldött havi számlalevél segítik az üzleti folyamatokat, illetve a hivatalos elszámolást. A tranzakciók valós időben zajlanak, és mobil applikációban is lehet látni a beérkező tételeket. A Barion felhasználók az ingyenes Barion applikáció segítségével egyre több boltban és vendéglátóhelyen mobillal is tudnak fizetni, anélkül, hogy készpénzt vagy bankkártyát kellene magukkal vinniük. A banki biztonságot az MNB felügyelete garantálja (MNB engedély: H- EN-I-1064/2013). A bankkártya visszaélések elleni védelmet rugalmasan és igazságosan kezeljük.

4.7. Számlázás

A vásárlás esetében e-számlát állít ki a Szolgáltató vásárlói részére, melynek tényét a rendelés elküldésével a Vásárló elfogadja. A számla elektronikusan kerül megküldésre a rendelés visszaigazolásakor.

4.8. Szállítás

A termékek kiszállítása a GLS vagy MPL futárszolgálatával (továbbiakban: futárszolgálat) történik vagy Foxpost csomagautomatába is kérhető.
A termékeket fizetés után a lehető leggyorsabban átadja a Szolgáltató a futárszolgálatnak. A futárszolgálat a csomagot a feladásától számított 2-3 munkanapon belül kézbesíti a címzett részére. Az esetleges elhúzódó szállításról külön emailben tájékoztatja a Felhasználót. A szállítás 20.000,-Ft-ot, azaz húszezer forintot meghaladó rendelési végösszeg esetén díjmentes. A Szolgáltató szállítási díjat számít fel abban az esetben, ha a rendelés összértéke nem éri el a 20.000,-Ft-ot, azaz húszezer forintot, ennek díja bruttó 1.890 Forint.

5. A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában veszi vissza a Szolgáltató.

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint az elállási jog a termék kézhezvételének napjától él. A fogyasztónak minősülő vásárló az áru átvételét követő 14 napon belül elállhat a vásárlástól. Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható.

A fogyasztó szeretne élni az elállási jogával, a nyilatkozatot elállási nyilatkozat-minta felhasználásával vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján élhet. Az elállási nyilatkozatot el kell juttatnia (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségre:

Cím: Swan Med Hungary Kft. 4033 Debrecen Kádas u 18.., E-mail: info@dotsdiet.hu

A Felhasználót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

A Szolgáltató az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Felhasználó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (a termék visszaküldésének költségét a fogyasztó viseli), kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választotta. A visszafizetés a vásárló beleegyezése esetén banki átutalással történik. Amennyiben erre nem kap a Szolgáltató felhatalmazást, akkor a visszafizetés az általa igénybe vett fizetési móddal azonos módon történik. A fizetési mód alkalmazásából kifolyólag a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést mindaddig visszatartható, amíg a Szolgáltató vissza nem kapja a terméket.

A Felhasználó köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt, - azaz a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszak - visszaküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költsége a Felhasználót terheli.

A termékben bekövetkezett értékcsökkenésért a Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre, ha az a termékjellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Az elállási jog nem gyakorolható, ha nincs meg a termék összes tartozéka.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a

termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítja a Szolgáltató. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni a Szolgáltató nem tud!

6. Fogyasztói panasz, békéltetési testülethez való fordulás

6.1. A Felhasználó a rendelés elküldését követően, annak Szolgáltató általi visszaigazolásáig jogosult a megrendelést elektronikus úton visszavonni. A Szolgáltató általi visszaigazolást követően Felhasználó kizárólag Szolgáltató felmerült kárának megtérítése mellett jogosult a rendelést visszavonni.

A Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor, illetve átvétel során megvizsgálni és a terméken, illetve a csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.

Amennyiben megrendelése során, illetőleg a kiszállítást követően Felhasználónak bármilyen panasza merülne fel, Felhasználó jogosult panasszal élni. A Szolgáltató által teljesített kiszállítás kapcsán felmerült esetleges panaszokat Szolgáltató a kiszállítás időpontját követő 48 órán belül fogad el.

A panasz továbbítására lehetőség van a Szolgáltató e-mail címére elküldött elektronikus üzenet formájában, illetőleg postai úton továbbított levélben.

A szóbeli panaszokat a Szolgáltató haladéktalanul megvizsgálja, és azok megalapozottsága esetén orvosolja. Az írásbeli panasz beérkezését követően az abban foglaltakat Szolgáltató a kézhezvételtől számított harminc (30) napon belül kivizsgálja, és tájékoztatja Felhasználót a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a Felhasználó rendelkezésére.

Sérült – ugyanakkor Felhasználó által átvett és nem kifogásolt – csomagolású termék esetén

Felhasználót terheli annak bizonyítása, hogy a termék a kiszállítás során sérült meg.

6.2. A Felhasználó panaszának elutasítása esetén jogosult az illetékes békéltető testülethez fordulni. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a www.bekeltetes.hu oldalon, ahol a békéltető testületek eljárásáról bővebb információ olvasható. A Szolgáltató székhelye

szerint illetékes békéltető testületnek a Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület minősül, melynek elérhetőségei:
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Tel: 52-500-710, 52-500-745

Fax: 52-500-720
E-mail: bekelteto@hbkik.hu

6.3. Európai Online Vitarendezési Fórum

Az Európai Unió által biztosított online vitarendezési platform valamennyi, az Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztó és az Unióban letelepedett kereskedő közötti, online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében nyújt alternatív vitarendezési fórumot. Az Európai Online Vitarendezési Platform ide kattintva (https://ec.europa.eu/odr ) érhető el. 6.4. Lehetőség van a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében. Bírósági jogérvényesítés lehetőségeiről további információkról a www.birosagok.hu honlapon tájékozódhat.

7. Szavatosság

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő szavatosságra vonatkozó jogszabályoknak megfelelően forgalmazzuk, amiben a Polgári Törvénykönyv 2013. évi V. törvény XXIV. fejezete (Hibás teljesítés), valamint az azt kiegészítő 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet (a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól) az iránymutató.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő.... * , de legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a .Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. 2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

8. Tulajdonjogi kötődés

A leszállított termék a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad.

9. Szerzői jogok

A Szolgáltató fenntartja a jogot a weboldal, annak tartalma, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházban megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

10. Egyéb rendelkezések, információk

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadod a webáruház általános szerződési feltételeit.vagy

usercart
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram